Bestel hier je paperback boeken om meer omzet en flow in je business te creëren.

Paperback boeken zijn er in vele maten en soorten. TrainingsCoach heeft er hieronder een aantal weergegeven die wij van harte aanbevelen om je business en mindset aan te scherpen. Deze paperback boeken zijn makkelijk te bestellen en zullen z.s.m. bij je thuis afgeleverd worden.

Een echt boek heeft het voordeel dat je bij bepaalde passages highlights kunt aanbrengen. Altijd fijn om bepaalde zaken even snel terug te lezen!

Hieronder geven wij in verschillende hoofdstukken de bijpassende paperback boeken.

PERSOONLIJKE ONTWIKKELING (Paperback boeken)

Joe Dispenza

Verander je hersenen, creëer de werkelijk die je wenst. Hersenen zijn geen vaststaand gegeven. Je hoeft het niet de rest van je leven te doen met de hersenen waarmee je geboren bent. Er is een nieuwe wetenschap aan het groeien die iedereen in staat stelt de gewenste werkelijkheid te creëren.

Hij was gezond, extreem rijk en succesvol, maar Mo Gawdat voelde zich diep ongelukkig. De huidige Chief Business Officer van de futuristische ‘dromenfabriek’ Google [X] besloot het fenomeen van gelukservaring te benaderen als een ingenieur: onderzoek de bewijsbare feiten en pas een analytische logica toe.

Het boekje Zoals een mens denkt (As a man thinketh) uit 1902 en geschreven door James Allen, is al sinds vele decennia een klassieker. Hij behandelt hierin de invloed van ons denkgedrag op onze eigen leven. Het is een beknopt boek, maar bevat niettemin een grote schat aan wijsheid.

Het bestverkopende boek uit de geschiedenis is nu voorzien van aantekeningen en hedendaagse voorbeelden, die aantonen dat Napoleon Hill’s filosofie voor persoonlijk succes vandaag nog steeds van toepassing is en dat geslaagde mensen zich er nog steeds door laten leiden.

Napoleon Hill’s klassieker Think & Grow Rich is wereldwijd meer dan 100 miljoen keer verkocht. Naar verluidt heeft dit boek meer miljonairs gecreëerd en is het een grotere bron van inspiratie dan elk ander boek uit de geschiedenis. Napoleon Hill heeft dertig jaar lang samengewerkt met de meest creatieve en succesvolle ondernemers, uitvinders, zakenmannen, industriëlen en politiek leiders van Amerika. Hij heeft uit de eerste hand vernomen waarom zij slaagden, terwijl anderen mislukten.

What you are today is not important . . . for in this runaway bestseller you will learn how to change your life by applying the secrets you are about to discover in the ancient scrolls.

“I will persist until I succeed.

I was not delivered into this world into defeat, nor does failure course in my veins. I am not a sheep waiting to be prodded by my shepherd. I am a lion and I refuse to talk, to walk, to sleep with the sheep.

The slaughterhouse of failure is not my destiny.

I will persist until I succeed.”

Robert Cialdini

Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten?

Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen? De sleutelprikkel? Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, het hofmaken van een partner of het zorgen voor het nageslacht.

Boeken algemeen

Succes door groot denken geeft u werkbare methoden, geen lege beloften.
Dit boek biedt u een unieke manier om uw denkpatroon te veranderen, groter te denken en de dingen te bereiken die u wílt bereiken.

Dr. Schwartz leert u in 14 hoofdstukken hoe u de dingen ‘first class’ kunt doen, hoe u bepaalde denkpatronen kunt veranderen, hoe u kunt plannen, hoe u hogerop kunt komen. Kortom, hoe u zichzelf kunt verbeteren.

Om doelen in je leven te bereiken is het soms nodig om je denkpatronen te veranderen. Je moet leren groot te denken. Hoe dat kan, wordt beschreven in dit boek. Belangrijke regels voor verandering van denkpatronen zijn: kleineer jezelf niet, gebruik opgewekte optimistische woorden van grote denkers, kijk verder dan je neus lang is, denk groot over het werk dat je doet en richt jouw aandacht op het hoofddoel van alles.

Verkoop / Sales (Paperback boeken)

Mechanismen en technieken Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?

Robert Cialdini laat in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Hij ging daarvoor drie jaar undercover bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid; consistentie; sociaal bewijs; sympathie; autoriteit; schaarste.

Een van de beste in directe taal geschreven handboeken voor het totale verkoopsucces.
In dit boek leert de internationale top verkooptrainer Zig Ziglar u:
– het professioneel afsluiten van overeenkomsten en het binnenhalen van orders
– door goed naar de prospect te luisteren zijn wensen te begrijpen
– gebruik te maken van fantasie en de juiste woordkeus
– hoe u met respect maar vol zelfvertrouwen deskundig kunt omgaan met moeilijke klanten
– vele andere methoden, technieken, oefeningen en tips om in iedere carrière de top te bereiken.

Spiritueel & Meditatie (Paperback boeken)

De wereld verandert en dat stelt andere eisen aan werknemers, ondernemers en ZZP’ers. je moet sterk in je schoenen staan om de werkdruk aan te kunnen.
Succesvolle mensen zijn stressbestendiger, energieker en creatiever.
De Silicon Valley Methode helpt je om deze doelen te realiseren.

Je leert met de Silicon Valley Methode:

Waarom succesvolle mensen mediteren;
Hoe je succesvol bent in de nieuwe wereld;
Hoe je stress uit je leven bant;
Op wat voor manier je je energieniveau verhoogt;
Hoe je je creativiteit laat opbloeien;.
Energiek en krachtig door Ki;
Rust en overzicht door meditatie;
Top performance door creativiteit.

De Vierde Dimensie is een verhaal over de onzichtbare wereld om ons heen, die bepalend is voor succes. Het is een boek dat inzicht geeft in de wetmatigheden die in de vierde dimensie gelden en dat ingaat op de magie van het leven.

Wens, werkelijkheid en toeval lopen in dit verhaal dwars door elkaar, net als in het leven zelf. Toevalligheden spelen een belangrijke rol in ons leven. In dit boek leer je het toeval te herkennen en dat vervolgens gericht te sturen.
Ga mee op reis met Nick Larson, een succesvolle beursmakelaar, die door de crisis in de schuldsanering belandt. Na deze ingrijpende gebeurtenis gaat hij op zoek naar de waarheid en komt zo de vierde dimensie op het spoor.

Werkboek De Vierde Dimensie: Het ontdekken van de vierde dimensie begint bij de bewustwording dat deze bestaat. In dit werkboek leer je wat de vierde dimensie precies is en hoe je deze concreet kunt toepassen.

Intuïtie bedriegt niet
We vertrouwen teveel op ons verstand. We moeten meer afgaan op ons gevoel. Intuïtie bedriegt nooit en is onze belangrijkste wegwijzer.

Zinvol toeval
Het zinvolle toeval komt voort uit raadselachtige verbanden van schijnbaar niet samenhangende gebeurtenissen. Toeval kunnen we wel degelijk beïnvloeden, veel meer zelfs dan dat we in eerste instantie vermoeden. Zo nemen we de leiding over ons leven in eigen hand.

Eigen ervaring overtuigt!
Elk hoofdstuk wordt afgesloten met oefeningen en opdrachten. Eigen ervaring overtuigt het meest. We leren om het toeval een handje te helpen en bevrijden zo de magiër in onszelf, die daar altijd al heeft gezeten.

Boeken algemeen