VERKOOPTRAINING

Verkooptraining via het programma Sales, it’s just fun! Het gaat erom dat het met enthousiasme en passie gebeurt. Trainingscoach.nl staat garant voor deze houding en leert u op plezierige wijze de nodige vaardigheden.

De verkooptraining en de no-nonsense mentaliteit van Harry van der Kamp zorgt ervoor dat verkopers gaan doen wat ze graag willen doen, VERKOPEN!

Als je met ondernemers/werkgevers praat over verkopers (of met verkopers over ondernemers/werkgevers) willen ze allemaal topverkopers hebben, niemand uitgezonderd. Dit roept gelijk allerlei vragen op:

  • Wat verstaan we onder een topverkoper?Verkooptraining is nodig voor de verkoper en het bedrijf
  • Bestaan er nog topverkopers?
  • Hoe verloopt uw huidige verkoopproces?
  • Hoeveel is de ondernemer bereid in verkooptraining te investeren en dan hebben we het niet alleen over geld?
  • Hoeveel tijd en energie is de betrokken verkoper bereid in verkooptraining te investeren?
  • Hoe groot is de wil van de ondernemer en van de verkoper om te veranderen?

Dit zijn allemaal zaken die van cruciaal belang zijn in het veranderingsproces en aan de orde komen bij het intakegesprek.

Wat is een goede verkoper?

Een goede verkopers is als een kameleon. Hij past zich razend snel aan als er zich veranderende omstandigheden voordoen. Zijn persoonlijkheid is natuurlijk ook enthousiast, positief, overtuigend, inventief, empatisch en doortastend. Daarnaast moet hij beschikken over, wilskracht, doorzettingsvermogen, geloof in eigen kunnen, kennis van zaken hebben over hetgeen hij verkoopt en.…..hij moet goed kunnen luisteren en direct om de order kunnen (durven) vragen!

Als je het zo opnoemt dan is dat nogal wat. Ja, dat klopt. Verkopen is ook niet makkelijk, het is een prachtig en profijtelijk vak als je ervoor open staat om deze – vaardigheden – je eigen te maken.

Een goede verkoopadviseur weet dat verkooptraining onontbeerlijk is en staat open voor persoonlijk advies en coaching.

Beschouw mensen als uniek en dus ook je klanten. Luister heel goed naar hen en zij zullen je vertellen wat zij belangrijk vinden. Vertaal dit naar voordelen/waarde voor je klant en voilà de verkoop is daar.


Quote: mensen kopen datgene als ze het meer waard vinden dan het geld wat er voor nodig is!


WIL JE EEN ORIËNTEREND GESPREK? VUL HIERONDER JE GEGEVENS IN EN WIJ NEMEN Z.S.M. CONTACT MET JE OP.